1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507705 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1832452

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jo. Ska nog inte glömma bort att det faktiskt finns Norrmän, Finnar och Danskar som är duktiga. Med tanke på att vi numera är i HA så blir säkert fler från våra grannländer intressanta. Sen behöver de inte heller ha lirat i hemlandets ligor. Men tror mer som du att det var omskrivining för att det skulle vara en utlänning.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Det blir nog en transatlant. Det är fler transatlanter som spelar i sämre ligor än vad dom skulle kunna spela i.Så om vi ska värva en toppcenter som ska vara en av dom bästa i HA, så blir det nog en amerikan eller canadick.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB