Tarasov: Jo. Ska nog inte glömma bort att det faktiskt finns Norrmän, Finnar och Danskar som är duktiga. Med tanke på att vi numera är i HA så blir säkert fler från våra grannländer intressanta. Sen behöver de inte heller ha lirat i hemlandets ligor. Men tror mer som du att det var omskrivining för att det skulle vara en utlänning.
Inlägg: 1832452
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Det blir nog en transatlant. Det är fler transatlanter som spelar i sämre ligor än vad dom skulle kunna spela i.Så om vi ska värva en toppcenter som ska vara en av dom bästa i HA, så blir det nog en amerikan eller canadick.
+ 1