MorganaLefaey: Det blir nog en transatlant. Det är fler transatlanter som spelar i sämre ligor än vad dom skulle kunna spela i.Så om vi ska värva en toppcenter som ska vara en av dom bästa i HA, så blir det nog en amerikan eller canadick.
+ 1