+ 1
Inlägg: 1832863
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Det har vi björklund till😎 inte många i sverige som har lite hårt och träffsäkert direkt skott
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Det jag saknade ifjol är någon bra rörlig back som kan skuta bra skymda skott från blå med timing när målvakten är skymd och någon fw som är bra på styra puckar framför mål.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Det är kortare till hörnen i NHL så man kommer lättare undan med att inte vara någon konstruktiv eller skridskoskicklig back där, även om det även där blivit svårare för den typen av backar att hävda sig. Man får ju mer tid med pucken i Sverige där man i NHL klarar sig bättre genom att spela sarg ut.
Hur som helst så ser jag helst mobila, konstruktiva backar...
Hur som helst så ser jag helst mobila, konstruktiva backar...
+ 2
På tal om backar så hoppas jag de tränar och lyckas få till direktskott från blå i år.
Behöver lite enkla vapen i pp.