+ 2
Inlägg: 1832865
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag håller med om det. Grossmann var nog ett dåligt förslag från mig, i svensk hockey behöver man fart under grillerna.
+ 1
Hur som helst så ser jag helst mobila, konstruktiva backar...