+ 3
Inlägg: 1837809
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 27/9
Monno: känns som Modo knappt förlorat en närkamp. Är nog inte så, men känns oförskämt lugnt i kväll
+ 1
Oerhört lite felbeslut p.g.a. stress och många gånger dom är otroligt coola på t.ex. offensiva blå.