+ 2
Inlägg: 1837811
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 27/9
Tarasov: Återigen är vi bäst i 3dje perioden!
Det "supertränade" BIK "orkade" inte alls komma upp mot oss i sista utan vid arbetar ner dom och har fler målchanser än i de övriga perioden tillsammans typ.
Är vi säker på att Bäckström är kvar? Allt satt ju i fysiken? ;-)
Det "supertränade" BIK "orkade" inte alls komma upp mot oss i sista utan vid arbetar ner dom och har fler målchanser än i de övriga perioden tillsammans typ.
Är vi säker på att Bäckström är kvar? Allt satt ju i fysiken? ;-)
+ 3
Smack! Andra målet ikv:)