{5647}: Såg ju nästan ut som han kastade sig undan tacklingen.
Inlägg: 1842229
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
Rytter: tycker vi har lite väl nonchalant spel i mitt o defensiv zon. Sen blir jag mer o mer övertygad om att en offensiv center behövs. Vi har mängder av offensiv kraft på yttrar som åker omkring med blött krut.
Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
Rytter: måste erkänna att jag märkte inte ens att vi åkte ut, skithockey, böj o stök
Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
Rytter: Tycker Palmberg har mesta ansvaret där.
Alltså sjukt vad det tillåts hakningar i denna match...
Alltså sjukt vad det tillåts hakningar i denna match...