Rytter: måste erkänna att jag märkte inte ens att vi åkte ut, skithockey, böj o stök
Inlägg: 1842235
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
Ben Perrault: Skithockey, bök och stök? Verkar vara modellen ikväll..Timråmatchen är helt kass