+ 1
Inlägg: 1842958
Svarskommentarer
Sv: Modo - Pantern 15/10
Monno: Wernblom tycker jag alltid letar in sig på mål. Dock så är det ju bara en spelare.
+ 2
Sen spelar vi inte riktigt tillsammans heller. Tycker aldrig vi sätter press tillsammans. Utan det är en ensam gubbe så får kämpa mot 3 motståndare.
PP nu. Skulle förvåna om det blir bra.