Monno: nu förlorar vi tredjeperioder igen.
Inlägg: 1842960
Svarskommentarer
Sv: Modo - Pantern 15/10
dempa: "Modo Hockey, det är aldrig för sent att bli besviken."
Jaja, man får se det positiva i allt elände, ztorken lär ju växa och frodas i den här dyngan iaf.
Jag missade 1a. Men här fasiken inte sett en farlig målchans från vår sida typ? Ja målen såklart men inget i övrigt.
Ivandrago: Så mkt var det för som max 3 insläppta. Jinxare.
Jaja, man får se det positiva i allt elände, ztorken lär ju växa och frodas i den här dyngan iaf.
Jag missade 1a. Men här fasiken inte sett en farlig målchans från vår sida typ? Ja målen såklart men inget i övrigt.
Ivandrago: Så mkt var det för som max 3 insläppta. Jinxare.
Sv: Modo - Pantern 15/10
Thats it. Man fick inte bli glad ikväll heller. Hur kan man starta så bra för att sen bli så jääääääääääääääääääävla dåliga. Var glad om vi ens blir ett mittenlag denna säsong. Många blev extatisk över starten.
Jävla tur man väntade med att ens börja tro att vi kanske kunde hamna högt upp i tabellen.
Nej vi har LIKA jävla dåligt lag i år som förra året, året innan det, året innan det, året innan det och ja, va fan.
INGET kan rädda denna förening till att bli det den en gång var.
AAAAAAAAAAAAAAAAAARG
Jävla tur man väntade med att ens börja tro att vi kanske kunde hamna högt upp i tabellen.
Nej vi har LIKA jävla dåligt lag i år som förra året, året innan det, året innan det, året innan det och ja, va fan.
INGET kan rädda denna förening till att bli det den en gång var.
AAAAAAAAAAAAAAAAAARG