Gavelo: Var ju märkligt formulerat av mig där, menar såklart att Timrå spelar med högre fart än vad Modo gör i sina matcher, även ikväll mot leksand har man god fart men leksand har fått dom att se mänskliga ut
Inlägg: 1843655
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: man ska ha klart för sig att det inte är nu det avgörs. Ifjol var AIK i botten väldigt länge och vann kvalserien. Året innan Leksand sist ännu längre än så och gick upp.
Visst är det trevligt att spela bra tidigt, men det är inte nu det avgörs.
Visst är det trevligt att spela bra tidigt, men det är inte nu det avgörs.
+ 2