+ 2
Inlägg: 1843658
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Vad duktig du är på att veta ALLT kunna veta att Modo vinner lätt på fredag och de leker sig upp i SHL Grattis då. Ja bara du som i vet att det avgörs i mars april smart du är som visste det
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Du har helt rätt, tyvärr förstår inte mina hockeynerver det så man tror att varje match är vinna eller försvinna ;)
Visst är det trevligt att spela bra tidigt, men det är inte nu det avgörs.