{5647}: Jag kollade in i timråboken. Mycket handlade om att domaren var felet till förlusten. Vi har gnällt en enda match på att domaren förstört för oss. Här gnälls det på daglig basis tydligen, men det är helt ok för man är från Timrå?
+ 6