+ 2
Inlägg: 1843719
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Jodå, det finns gott om enögda fans lite varstans. Cyklop tycker jag dock inte tillhör den skaran konstigt nog.
För övrigt så är nog spelarna/lagen mer ojämna än domarna i denna serie. Är ju f#$ omöjligt att förutse matchutgångar.
För övrigt så är nog spelarna/lagen mer ojämna än domarna i denna serie. Är ju f#$ omöjligt att förutse matchutgångar.
I Timrå tycker man domaren var för dålig på att ta utv för leksand, själv tycker jag som utomstående att det var ungefär lika åt båda håll, dessutom tar domaren 4 utv för leksand och 1 för Timrå så nog tycker jag att det inte går att anse att Timrå förlorade speciellt mycket på domarens bedömningar. Man ser det man vill, finns åsikter om en utv.situation i slutet på en leksing, men man glömmer att nämna att någon minut innan så gör sig en Timrå spelare skyldig till århundradets klaraste tripping på backen Norén bakom Leksands kasse.
Ah det är väl så som supporter, man ser allt med färgade ögon!