Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Jodå, det finns gott om enögda fans lite varstans. Cyklop tycker jag dock inte tillhör den skaran konstigt nog.
För övrigt så är nog spelarna/lagen mer ojämna än domarna i denna serie. Är ju f#$ omöjligt att förutse matchutgångar.