Inlägg: 1845105
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Skulle nog våga påstå att Molin håller som förstacenter, iaf om vi talar allsv. Skulle vara rätt intressant att veta hur mkt man har kvar av spelarbudgeten för säsongen.
Skulle nog våga påstå att Molin håller som förstacenter, iaf om vi talar allsv. Skulle vara rätt intressant att veta hur mkt man har kvar av spelarbudgeten för säsongen.
Mitt förslag: Köp 1center, 1forward och 1 back. Se bara till att råna banken innan. För annars så lär vi inte ha råd.