Inlägg: 1845106
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Var en felskrivning. Skulle stå för 2a.
Är där jag inte tycker man får någon harmoni.
Är där jag inte tycker man får någon harmoni.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Handlar visserligen om ******* men intressant tankar om lärande/utveckling.
Handlar visserligen om ******* men intressant tankar om lärande/utveckling.
Skulle nog våga påstå att Molin håller som förstacenter, iaf om vi talar allsv. Skulle vara rätt intressant att veta hur mkt man har kvar av spelarbudgeten för säsongen.