Inlägg: 1849061
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag ser det mer som att Modo tappar två spelare. Sellgren och Tim Wahlgren. Är det nån av de andra som gjort nåt stort intryck denna säsong? Klart det svider att tappa så många ändå, men är ju ändå inga tongivande spelare...
Vi kan i alla fall konstatera att det har blivit bättre i shl:)