Jag ser det mer som att Modo tappar två spelare. Sellgren och Tim Wahlgren. Är det nån av de andra som gjort nåt stort intryck denna säsong? Klart det svider att tappa så många ändå, men är ju ändå inga tongivande spelare...
Inlägg: 1849062
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: tappar vi sellgren blir det kostsammare att tappa walfridsson. Två matcher utan honom hade varit en annan sak utan skador och sellgren...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Tycker att Wahlgren varit en av dom bättre i modo på slutet
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Håller med. Men med backskadorna så skulle vi behövt låna två backar.
Det är ju positivt på många sett att att så många Modospelare tar plats i j-landslagen.
Det är ju positivt på många sett att att så många Modospelare tar plats i j-landslagen.