atomragnar: Lär inte bevittna Sellgren i Modo mer heller
Inlägg: 1855960
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Nej han är klar för Luleå nästa säsong, Mr Sellgren.
Allt enligt Mr Madhawk och han brukar ha rätt...
Allt enligt Mr Madhawk och han brukar ha rätt...
+ 1
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo:
Suck! Denna jävla nivå, slå klubban ur händerna i en kontring. 6 ögon ser inget. Har dom så dålig spelförståelse så alla kollar på pucken?
Suck! Denna jävla nivå, slå klubban ur händerna i en kontring. 6 ögon ser inget. Har dom så dålig spelförståelse så alla kollar på pucken?
+ 2
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Och domarna håller sämst klass av alla, först 6 man på banan och det ganska så tydligt och sen slashar man bort Björklunds klubba i anfallszon helt öppet, domarna gör annat!
Måste vara otroligt svårt att spela i allsvenskan när det verkar saknas bedömningsregler och annat
Måste vara otroligt svårt att spela i allsvenskan när det verkar saknas bedömningsregler och annat
+ 1