+ 1
Inlägg: 1856068
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Robin Ztorken L:
Fast det finns en out ifall vi går upp i SHL, vilket jag vet att alla härinne tror att vi har en god chans att göra ;)
Fast det finns en out ifall vi går upp i SHL, vilket jag vet att alla härinne tror att vi har en god chans att göra ;)
+ 7
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Robin Ztorken L: Ja det var nog inte så otippat, som sagt detta är en vardag vi kommer få lära oss leva med, alla duktiga spelare kommer lämna så fort ett shl lag visar intresse!
Modos vara i allsvenskan blir nog långsiktig
Modos vara i allsvenskan blir nog långsiktig
+ 1
Allt enligt Mr Madhawk och han brukar ha rätt...