Tabellen ser inte bra ut nu
Inlägg: 1864682
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå 19/1
{8384}: Sjukt också att bara denna säsong så har vi tagit noll poäng !!! på sex derbymatcher .
Måste vara en svår slagen bedrift bara det !!
Måste vara en svår slagen bedrift bara det !!
+ 1
Sv: Modo - Timrå 19/1
{8384}: Nä verkligen inte !!!
Trodde med denna trupp att vi skulle/borde ligga femma och uppåt i alla fall .
Sjukt tråkigt att vi har slarvat bort många matcher tack vare en inställnings fråga !!
Trodde med denna trupp att vi skulle/borde ligga femma och uppåt i alla fall .
Sjukt tråkigt att vi har slarvat bort många matcher tack vare en inställnings fråga !!
+ 1