Sv: Modo - Timrå 19/1
{8384}: Nä verkligen inte !!!
Trodde med denna trupp att vi skulle/borde ligga femma och uppåt i alla fall .
Sjukt tråkigt att vi har slarvat bort många matcher tack vare en inställnings fråga !!