+ 1
Inlägg: 1868162
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 3/2
Rytter: dom här domarma är fullständigt blåst, reagerar på västervik båset reaktion. Och ju ringer man på ett solklart mål.
Sv: Modo - Västervik 3/2
Rytter: fattar inte heller föll för publiken är sjukt. Å vafan ringer han för?
Det där är ju sjukt. Domaren tog den inte ens först, markluns står ju fan still och vik spelaren åker in i honom. Vad tänkte linjedomaren som sa att detta ska vara en 2:a?