Rytter: fattar inte heller föll för publiken är sjukt. Å vafan ringer han för?
Inlägg: 1868167
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 3/2
{8384}: nä inte j heller en retur som slogs in kanske tror att målisen hade den i handsken men detta är väl inte Modos match...