1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507667 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1868289

Sv: Modo - Västervik 3/2
Ben Perrault: när de e så sjukt dåliga i egen zon drar det ner anfallsspelet. Känns som de spela in västervik när de hade 1-1 lät de spela med fart istället för att spela smart. Men iof kanske de inte klara av det när egen zon ser ut som de gör

Svarskommentarer

Sv: Modo - Västervik 3/2
{8384}: domaren e ju fan kass men fan va skönt! Bli inte små nu

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB