1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507706 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1868299

Sv: Modo - Västervik 3/2
{8384}: domaren e ju fan kass men fan va skönt! Bli inte små nu

Svarskommentarer

Sv: Modo - Västervik 3/2
{8384}: fan va gött minst en poäng fan vad skönt! Älska björka! Fan skillnad på laget nu. De kan ta ikapp 😀

Sv: Modo - Västervik 3/2
Tog på mig Foppa-tishan och sa "In the power of Forsberg, give us 3 poäng!!!"

Tacka mig om det kommer ett till snart.

Sv: Modo - Västervik 3/2
{8384}: men där är han ju! Lill-ovechkin! 2-2!!

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB