Fick Fransson ont efter Karlkvists straff?
Inlägg: 1868344
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 3/2
Med tanke på att dom kunde gå upp på slutspels plats och dra ifrån kvalplats lagen vid vinst så blev det 2 poäng mer än jag trodde det skulle bli.
+ 3
Sv: Modo - Västervik 3/2
S-vikaren: åååh härligt Modo & Molin & Björka!
Nu kommer jag hem efter 3.5 veckor i Asien-exil!
Nu kommer jag hem efter 3.5 veckor i Asien-exil!
+ 5