1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507776 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1868351

Sv: Modo - Västervik 3/2
Med tanke på att dom kunde gå upp på slutspels plats och dra ifrån kvalplats lagen vid vinst så blev det 2 poäng mer än jag trodde det skulle bli.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Västervik 3/2
Amitiel: ah jag förväntade mig 0 men trots icke övertygande spel med allt emot tar de 2 poäng så jäkla skönt! 😀 dock äckligt jämt neråt. Måste ta mycke poäng sista matcherna. Varje match viktig nu. Men skönt med litet gap iallafall😊

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB