+ 2
Inlägg: 1875799
Svarskommentarer
Sv: Silly season
bisterfinnen: Elakt mot Hedman kan jag tycka... Han följde ju ändå klubben ned.
Molin har ju än så länge inte stannat till nästa säsong, så jag väntar med hjärta hyllningarna. :-)
Skulle han stanna så blir jag grymt imponerad.
Molin har ju än så länge inte stannat till nästa säsong, så jag väntar med hjärta hyllningarna. :-)
Skulle han stanna så blir jag grymt imponerad.
+ 1
Sv: Silly season
bisterfinnen: Det handlar inte om att spelare skall ha klubbhjärta utan hjärta för lage/gruppen anser jag.
+ 2
MoDo har en tid närt en kultur att skapa egoister som spelar för me myself and i. Jag, min agent och våra penningpungar.
Fina ord om MoDohjärtan har ju fallit förbannat platt ett antal år. Nu lättar Fenix ur askan och det är en gulvitsvart fågel med MoDo-emblem på bröstet.
Så besviken jag blev på alla jävla ögontjänare som drog så fort det blev klart att vi skulle ha en jobbig tid framför oss har jag aldrig blivit förut. Sen får dom som tycker annorlunda göra det. Jag hyllar Emil Molin för inställningen och kämparglöden.
Det finns säkert fler, men Molin är ett lysande exempel. Där finns pengar, karriär, komsi komsi i oändlighet, men han tänker annorlunda än egotripp-divorna.