+ 1
Inlägg: 1875826
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno: Håller absolut Hedman jättehögt, men... anbuden lär väl inte ha haglat över honom på samma sätt.
Trots det, en riktig hjälte och härförare!
Trots det, en riktig hjälte och härförare!
+ 2
Molin har ju än så länge inte stannat till nästa säsong, så jag väntar med hjärta hyllningarna. :-)
Skulle han stanna så blir jag grymt imponerad.