hanzon: Hade vi den här säsongen med. In med Samuelsson!
Inlägg: 1876969
Svarskommentarer
Sv: #säckenout
modomille: Man måste ha lite tålamod, jag tycker också att vi borde hamna högre i tabellen. Vi har haft samme fystränare för länge, men där är det ingen som kräver förändring, jag säger in med Hasse Jonsoon.