modomille: Man måste ha lite tålamod, jag tycker också att vi borde hamna högre i tabellen. Vi har haft samme fystränare för länge, men där är det ingen som kräver förändring, jag säger in med Hasse Jonsoon.
Inlägg: 1877007
Svarskommentarer
Sv: #säckenout
hanzon: på vilka grunder vill du ha in Hasse? Kom ihåg att det inte är han som gör Hedmans program.
+ 2