Tarasov: Alert Allehanda, Modo vann med 5-4 efter förlängning-mittmedias textrobot, dåligt tycker jag men antagligen följs det upp i morrn
Inlägg: 1884092
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Då rök J20, tråkigt för alla inblandade. Men skönt så man slipper tjafsa ett helt år om supertalangerna som inte tar steget:p
Det ironiska vore självklart att någon från J20 tog kliver upp o tokdominera!
Då rök J20, tråkigt för alla inblandade. Men skönt så man slipper tjafsa ett helt år om supertalangerna som inte tar steget:p
Det ironiska vore självklart att någon från J20 tog kliver upp o tokdominera!
+ 1