+ 1
Inlägg: 1884574
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Lite märkligt att man åker ut mot Luleå när man är ett mycket bättre lag och har varit relativt överlägsna i det 2 första mötena (vet inget om dagens möte) men att man åker ut får nog ses som ett litet fiasko även om det är starkt att ta sig till semi.
Då rök J20, tråkigt för alla inblandade. Men skönt så man slipper tjafsa ett helt år om supertalangerna som inte tar steget:p
Det ironiska vore självklart att någon från J20 tog kliver upp o tokdominera!