Tarasov: Lite märkligt att man åker ut mot Luleå när man är ett mycket bättre lag och har varit relativt överlägsna i det 2 första mötena (vet inget om dagens möte) men att man åker ut får nog ses som ett litet fiasko även om det är starkt att ta sig till semi.
Inlägg: 1884583
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Trådbyte till Apropå ingenting kanske är lämpligt när vi snackar Leksand....
+ 2