Inlägg: 1891983
Svarskommentarer
Sv: Silly season
atomragnar:
Visst finns alltid saker att skruva på och förbättra.
Men hellre att det fungerar som nu jämfört med tidigare, att man gör något positivt av det och faktiskt fyller en tjänst som kostar med något vettigt, så man får valuta för det man betalar för modo channel premium.
Hoppas verkligen på Hedman, det skulle ge ett lugn då vi har Carnestad och Hedman som bra defensiva pjäser klara och sända bra signaler.
Vem kan det annars vara? Aronsson? Eller stannar han i KHK och följer med dessa i HA nu?
Visst finns alltid saker att skruva på och förbättra.
Men hellre att det fungerar som nu jämfört med tidigare, att man gör något positivt av det och faktiskt fyller en tjänst som kostar med något vettigt, så man får valuta för det man betalar för modo channel premium.
Hoppas verkligen på Hedman, det skulle ge ett lugn då vi har Carnestad och Hedman som bra defensiva pjäser klara och sända bra signaler.
Vem kan det annars vara? Aronsson? Eller stannar han i KHK och följer med dessa i HA nu?
Sv: Silly season
atomragnar: Ja, det får inte vara för små saker. Då tappar man intresset. Det är de större sakerna som Karlkvist och Hedman. TW var väl tveksam sett till det, men samtidigt var det mycket rykten kring honom (och så har han ett par bröder som vi gärna behåller) vilket gjorde den signeringen intressant.
Märkligt att inte SHL verkar ha fattat att man inte längre kan låna ut spelare. Jag tycker att man fortsätter på en inslagna vägen och skriver med väldigt många spelare. Jag undrar hur man tänkt sig hantera trupper på 15+ forwards och 10+ backar när man inte bara kan skicka ned dem för speltid. Det blir intressant.
Märkligt att inte SHL verkar ha fattat att man inte längre kan låna ut spelare. Jag tycker att man fortsätter på en inslagna vägen och skriver med väldigt många spelare. Jag undrar hur man tänkt sig hantera trupper på 15+ forwards och 10+ backar när man inte bara kan skicka ned dem för speltid. Det blir intressant.
För denna presentation lär väl nästan vara Hedmans kontrakt va? (baserat tidigare)