Inlägg: 1891985
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Appropå modo-channel.
En sak som är lite förmildrande om man upprör sig på att Modo har för "små" nyheter för att presenteras slentrianmässigt.
Modo-channel är ändå frivilligt. Det är liksom inte så att Modo kallar till presskonferens. Hade man gjort det och presenterat att Viktor Berglund stannat hade jag verkligen hållit med. Nu är det på en rätt rimlig nivå som bara ökar intresset från min sida.
En sak som är lite förmildrande om man upprör sig på att Modo har för "små" nyheter för att presenteras slentrianmässigt.
Modo-channel är ändå frivilligt. Det är liksom inte så att Modo kallar till presskonferens. Hade man gjort det och presenterat att Viktor Berglund stannat hade jag verkligen hållit med. Nu är det på en rätt rimlig nivå som bara ökar intresset från min sida.
Märkligt att inte SHL verkar ha fattat att man inte längre kan låna ut spelare. Jag tycker att man fortsätter på en inslagna vägen och skriver med väldigt många spelare. Jag undrar hur man tänkt sig hantera trupper på 15+ forwards och 10+ backar när man inte bara kan skicka ned dem för speltid. Det blir intressant.