+ 1
Inlägg: 1893907
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Rytter:
Får vi utveckling på några av våra yngre backar, kan jag se att TE petas, särskilt om vi får in Tobias Enström. I nuläget tror jag Victor A/Carne/Hedman/Hedberg går före TE. Sist Hellkvist hade Tobias Ericsson vart han petad.
Får vi utveckling på några av våra yngre backar, kan jag se att TE petas, särskilt om vi får in Tobias Enström. I nuläget tror jag Victor A/Carne/Hedman/Hedberg går före TE. Sist Hellkvist hade Tobias Ericsson vart han petad.
Sv: Silly season
Rytter: Helt klart ett spännande namn... Verkar ha centrat andrakedjan tillsammans med Meyer och Benker i Troja.
Spännande. Känns som att vi nu "endast" söker en center utifrån.
Backsidan känns klar i och med att man aviserade att T Ericsson kommer spela back. Undra om man fått negativt besked från Tobby E eller om man kan tänka sig att krydda med honom.
I och med att Jonathan Johnson är klar så känns det som vi har vår 1-2 andra center klar.
Ytterforwards lär fyllas upp med spelare från juniorlagen om man lyssnar på Micke.
Truppen nästan komplett 17/4, det måste vara rekord för Modo.