Rytter: Helt klart ett spännande namn... Verkar ha centrat andrakedjan tillsammans med Meyer och Benker i Troja.
Inlägg: 1893912
Svarskommentarer
Sv: Silly season
ghostie:
Ja mer poäng än Rundqvist som spelade med Immo, fast iof gjorde ju Meyer bra med poäng också denna säsong.
Stannade på +7 trots att han spelade i det lag som släppte in näst mest mål i serien.
Det enda som sticker ut när jag kollar stats på honom är att det verkar inte vara en riktigt vass tekare, under 50% i tekningar detta år.
Verkar vara en poängspelare vi värvat iaf, kommer han upp i samma siffror nästa år samt produktionen stiger på övriga kedjor i laget så kommer inte tappet av Molin att märkas lika mycket.
Ja mer poäng än Rundqvist som spelade med Immo, fast iof gjorde ju Meyer bra med poäng också denna säsong.
Stannade på +7 trots att han spelade i det lag som släppte in näst mest mål i serien.
Det enda som sticker ut när jag kollar stats på honom är att det verkar inte vara en riktigt vass tekare, under 50% i tekningar detta år.
Verkar vara en poängspelare vi värvat iaf, kommer han upp i samma siffror nästa år samt produktionen stiger på övriga kedjor i laget så kommer inte tappet av Molin att märkas lika mycket.
Sv: Silly season
ghostie: Någon som sett honom mycket och kan beskriva vilken typ av spelare det är?