Inlägg: 1894668
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Någon som har sett den inspelningen av Per Hägglund och Adam Johansson som gjordes idag?
Har ej plus och undrar därför om Ni skulle vilja sammanfatta lite av det som var mest intressant?
Har ej plus och undrar därför om Ni skulle vilja sammanfatta lite av det som var mest intressant?
Tror man släpper William E och Karlström, de är trots allt 20. Mår säkerligen bra av ordentliga roller i div 1 alternativ andra allsvenska lag.