Inlägg: 1894690
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SKiLMY: Det är ett intressant program på 1h 30min så det hinner sägas en del, men ett axplock:
Man har haft kontakt med Toby, mest för att stämma av läget. Man har idag 8 backar på kontrakt, Tobias Aronsson(Juniorbacken) har också fått ett kontraktsförslag som man ännu inte fått svar på.
Om Toby bestämmer sig för att flytta hem till Modo kommer det beredas plats, oavsett om man har 20 backar på kontrakt..
Man letar en poängstark center, den kantforwardplats som finns kvar kommer fyllas av en junior.
Blir förmodligen en skandinavisk center, eftersom de ogärna värvar 1 ensam spelare från annat land pga den sociala biten.
Ett axplock som sagt.
Man har haft kontakt med Toby, mest för att stämma av läget. Man har idag 8 backar på kontrakt, Tobias Aronsson(Juniorbacken) har också fått ett kontraktsförslag som man ännu inte fått svar på.
Om Toby bestämmer sig för att flytta hem till Modo kommer det beredas plats, oavsett om man har 20 backar på kontrakt..
Man letar en poängstark center, den kantforwardplats som finns kvar kommer fyllas av en junior.
Blir förmodligen en skandinavisk center, eftersom de ogärna värvar 1 ensam spelare från annat land pga den sociala biten.
Ett axplock som sagt.
Har ej plus och undrar därför om Ni skulle vilja sammanfatta lite av det som var mest intressant?