Inlägg: 1896855
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}:
Du har såklart rätt i det du skriver.
Men skulle vilja ha en liten diskussion om MoDo med Rytter, få höra vad hans analyser är om det egna laget och dess framtidsutsikter?
Du har såklart rätt i det du skriver.
Men skulle vilja ha en liten diskussion om MoDo med Rytter, få höra vad hans analyser är om det egna laget och dess framtidsutsikter?
Det man kan göra är givetvis att hoppas att dessa kommer tillbaka senare och där har nog Modo haft i särklass flest återvändare.