Inlägg: 1896857
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{7804}:
Läget är intressant. Truppen klar tidigt, och vi väntar på en bra center och sedan förhoppningar om enström.
Men bästa förvärvet är nog Hellkvist.
Tar vi en topp-6 placering i år är jag nöjd, sämre än så ska vi vara med vår trupp. Ser fram emot en säsong med förhoppningsvis bättre spel så publiken börjar komma tillbaka.
Läget är intressant. Truppen klar tidigt, och vi väntar på en bra center och sedan förhoppningar om enström.
Men bästa förvärvet är nog Hellkvist.
Tar vi en topp-6 placering i år är jag nöjd, sämre än så ska vi vara med vår trupp. Ser fram emot en säsong med förhoppningsvis bättre spel så publiken börjar komma tillbaka.
Du har såklart rätt i det du skriver.
Men skulle vilja ha en liten diskussion om MoDo med Rytter, få höra vad hans analyser är om det egna laget och dess framtidsutsikter?