Inlägg: 1896918
Svarskommentarer
Sv: Silly season
dempa:
Det är ingen självklarhet att man dominerar en liga pga att man spelat på en viss nivå. Exv så kan jag inte minnas att man lagt märke till Grossman i Ssk. Enström har å andra sidan en spelstil med förutsättningar att åldras väl. För egen del så är tkr jag backsidan går ”kanske kan det gå” till ”bra” iaf han kommer. Ang källan till ryktet så är det ingen källa utan mer att man lagt ihop ett och ett via intervjuer med Tobbe/Sundlöv
Det är ingen självklarhet att man dominerar en liga pga att man spelat på en viss nivå. Exv så kan jag inte minnas att man lagt märke till Grossman i Ssk. Enström har å andra sidan en spelstil med förutsättningar att åldras väl. För egen del så är tkr jag backsidan går ”kanske kan det gå” till ”bra” iaf han kommer. Ang källan till ryktet så är det ingen källa utan mer att man lagt ihop ett och ett via intervjuer med Tobbe/Sundlöv
Osäker på hur mkt han skulle ”dominera” i HA men Helt klart en riktigt fin förstärkning.