Inlägg: 1896919
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Amitiel: ja fast nu generaliserade du kanske mitt inlägg som faktiskt hade två olika konstateranden. jag har aldrig påstått att ligorna ens är i närheten av varann.
hursomhelst en förstärkning att jubla över om det blir så.
vad är egentligen vår källa på att han ”nog” är en värvning att hoppas på annat än att hans NHL-karriär nog sjunger på sista versen?
hursomhelst en förstärkning att jubla över om det blir så.
vad är egentligen vår källa på att han ”nog” är en värvning att hoppas på annat än att hans NHL-karriär nog sjunger på sista versen?
+ 1
Sv: Silly season
Tror inte han skulle dominera från dag 1, utan tror han skulle behöva en anpassningstid., sen hur lång den skulle vara är svårt att säga.
Jo det är ju ungefär samma nivå, HA spel, NHL slutspel.