+ 1
Inlägg: 1896928
Svarskommentarer
Sv: Silly season
dempa: Ahnelöv lämnar sin ryska klubb, påväg tillbaka till Modo?? (OBS! MEGAOSERIÖS)
Skämt åsido, undrar om det blir Sverige igen och om det i så fall blir Frölunda, eller kanske DIF med tanke på att han väl har ett hus i Stockholm har jag för mig.
Skämt åsido, undrar om det blir Sverige igen och om det i så fall blir Frölunda, eller kanske DIF med tanke på att han väl har ett hus i Stockholm har jag för mig.
hursomhelst en förstärkning att jubla över om det blir så.
vad är egentligen vår källa på att han ”nog” är en värvning att hoppas på annat än att hans NHL-karriär nog sjunger på sista versen?