Inlägg: 1898099
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Alternativt,vi hade för dåliga centrar anpassat systemet.
Centersidan är lika skral nu som då.
Hopps Hellkvist kan trolla...
Centersidan är lika skral nu som då.
Hopps Hellkvist kan trolla...
bedrövlig styrning från ledarna så man spelade med alldeles för lite press.
kanske var centerlinan för svag, men med det spelsystemet hade vi behövt galet bra centrar för att de skulle kunna prestera ordentligt.