Inlägg: 1898134
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Med lite tur kan Jellvert vara ett fynd, verkar ha någoting iom att han som 3:e center gör 17p. Verkar lite klen av vad jag såg på Modo Channel. Så kan man bygga upp fysiken lite, så kanske skickligheten finnas på plats. Fö verkar Hagelin/Sylwander vara mkt vältränade.
Med lite tur kan Jellvert vara ett fynd, verkar ha någoting iom att han som 3:e center gör 17p. Verkar lite klen av vad jag såg på Modo Channel. Så kan man bygga upp fysiken lite, så kanske skickligheten finnas på plats. Fö verkar Hagelin/Sylwander vara mkt vältränade.
Centersidan är lika skral nu som då.
Hopps Hellkvist kan trolla...