+ 8
Inlägg: 1898227
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Jag röstade på 78/79... dels för att den är snygg och dels för att kurvan i emblemet visar Leksands oförmåga att etablera sig i högsta ligan oavsett resurser 😂
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: var ju en riktigt kul grej av dem i dessa döa sillytider😀
www.modohockey.se/artikel/ugckajh6b-4ij6i1/rosta-fram-modo-hockeys-tredjetroja-for-2018-2019